اخبار ورزشی
اخبار ورزشی
اخبار ورزشی
صمد مرفاوي پس از شکست خانگي 2 بر يک برابر نفت تهران در نشست خبري اظهار داشت: تمام هدفمان اين نبود که رو به جلو بازي کنيم اما وقتي دو گل از روي ضربه ايستگاهي مي‌خوريم، دردآور است. براي هر کدام از بازيکنان يار مستقيمش را مشخص کرده بوديم اما بازيکنان به وظايف خود به درستي عمل نکردند. شروع خوبي در بازي داشتيم اما بازيکنان فکر مي‌کردند چون در زمين خودمان هستيم بايد باز و بي‌محابا حمله کنند. در نهايت در نيمه دوم بازيکنان به خودشان آمدند و قصد داشتيم از عمق دفاع حريف حمله کنيم که تجمع بازيکنان حريف مانع اين کار شد و مي‌خواستيم با استفاده از بازيکنان تکنيکي روزنه‌اي پيدا کنيم که کارمان سخت شد.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه بازيکنان صبا با تمام توان بازي نمي‌کنند، گفت: من اين مسائل را قبول ندارم. در برخي مواقع بازيکنان تمرکز خود را از دست مي‌دهند. وقتي دو گل يک شکل مي‌خوريم نشانه آن است که آن بازيکن مسئوليت‌پذير نيست. در بازي با گهر و الشباب امارات هم در جريان بازي گل نخورديم و روي ضربات ايستگاهي گل خورديم که اين نشان‌دهنده بي‌مسئوليتي برخي بازيکنان است. صبا در آينده به هيچ تيمي باج نمي‌دهد و سعي مي‌کنيم نتايج درخشاني بگيريم.

مرفاوي در مورد تشويق عبدالله ويسي و احتمال تغيير در کادر فني صبا گفت: من فقط به سؤالات فني جواب مي‌دهم و پاسخي به سؤالات حاشيه‌اي نمي‌دهم. تا زماني هم که در صبا کار مي‌کنم وظايفم را به خوبي انجام خواهم داد. صحبتي در اين مورد ندارم. وقتي به مربيي که شش هفته پياپي مي‌بازد فرصت مي‌دهند نشان‌دهنده آن است که فوتبال برد و باخت دارد. اسامي که شما گفتيد برايم قابل احترام‌اند اما من به اين کارها کاري ندارم و کار خودم را انجام مي‌دهم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, توسط ارشیا وکیل زاده

آپلود عکس

خرید اینترنتی

فال حافظ

قالب وبلاگ